Балаларға білім беру-әлеуметтенудің, қоғамға толыққанды қатысудың негізгі ажырамас шарты. Бала, ол қандай болса да, бұл ерекше тұлға және ерекше білім беру қажеттіліктеріне қарамастан, ол басқа балалармен тең құқықтарға ие.
Инклюзивті білім беру бұл барлық кезеңдердегі білім беру мен тәрбиенің арнайы жүйесі, ол процеске психофизикалық көмекті қажет етпейтін және оған мұқтаж балаларды тең құқықпен тартуды көздейді.
Бұрын денсаулығына байланысты проблемалары бар балалар "төмен" санатына жататын. Әдетте мұндай балаларды ата-аналар интернаттарға (мамандандырылған мектептерге) берді, бірақ Қазақстандағы жағдай өзгерді. Сапалы білім алуға қолжетімділік құқығы жеке мүмкіндіктеріне қарамастан барлық білім алушыларға Қазақстан Республикасының заңнамасымен кепілдендірілген.
"Ақмола облысы білім басқармасының Шортанды ауданы бойынша білім бөлімінің Жолымбет кентіндегі №1 жалпы білім беретін мектебі" КММ-де ОP бар балаларға тең білім алу үшін барлық жағдайлар жасалған. Мұғалімдер ОP бар балаларға арналған жұмыс оқу жоспарларын олардың ерекшеліктерін ескере отырып әзірлейді және бекітеді. Түзету-педагогикалық қолдау білім беру және тәрбие процесінің барлық кезеңдерінде жүзеге асырылады.
Инклюзивті білім барлық адамдарға тең қарым-қатынасты қамтамасыз ететін, бірақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға ерекше жағдай жасайтын балалардың кез-келген кемсітушілігін жоққа шығарады.
Дені сау балаларды және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды бірлесіп оқытудың ерекшеліктері білім беру процесіне қатысушылардың барлығының әлеуметтік бейімделуін қамтамасыз ету үшін қажет.
Биыл біздің мектепте оқуда қиындықтары бар оқушыларға арналған инклюзияны қолдау кабинеті ашылады. Онда олар оқу үдерісінен шықпай-ақ өз қажеттіліктеріне сәйкес көмек алады. Кабинеттің арнайы жабдықтары балаларға қажет болған жағдайда түсіруге, демалуға, жеке қалыптасқан кеңістікте оқуға мүмкіндік береді, ал мамандар тобы ерекше оқушыларды оқытудың жеке жағдайларын жасауға мүмкіндік алады.