"Ақмола облысы білім басқармасының Шортанды ауданы бойынша білім бөлімі Жолымбет кентінің №1 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа №1 п. Жолымбет отдела образования по Шортандинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ашық сабақ тақырыбы: Менің көйлегім жаңа 2 сынып

  «Жолымбет №1 орта мектебі» ММ

    Қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы:  Менің көйлегім жаңа

 

Бөлім:

Тәні саудың — жаны сау!

Педагогтің аты-жөні:

Рахат А Р

Күні:

20.01. 2021 жыл

Сыныбы: 2« Б»

Қатысушылар саны:                    Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Менің көйлегім жаңа . (Тәуелдік жалғау)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

2.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздерден құралған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну.

2.1.3.1 тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен иллюстрация / суреттер /сызбалар, тыңдау және қарапайым сұрақтарға жауап беру.

2.1.5.1 тыңдау – көру материалындағы оқиғаларды түсіну,сұрақтар қою және сипаттау.

Сабақтың мақсаты:

Барлығы: Көйлек сөзін тірекке ала отырып, тәуелдік жалғауын меңгеру;

Жасалған жұмыс арқылы оқушылардың функцианалды сауаттылығын қалыптастыру.

      Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Педагогтің әрекеті:

Оқушының әрекеті:

Бағалау:

Ресурстар

Сабақтың

басы

5 мин

Амандасу.

Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды түгелдеу. «Шаттық шеңберіне» тұрғызып,

«кіржайғыш» тәсілі арқылы ілініп тұрған суреттерді таңдау. Сол суреттер арқылы 4 топқа бөлу.

 

Амандасады.

 

«кіржайғыш » тәсілі арқылы топқа бөлінеді.

 

 

 

s1200

 

 

суреттер

Сабақтың ортасы

5-35 мин

Ұйымдастыру:

-оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;

- сабақ мақсатымен таныстыру;

Жаңа сөздер. Сөздікпен жұмыс жүргізу.

 Жейде – рубашка, шалбар   - брюки,

 бәтеңке   - ботинка,  көйлек    - платья, жаңа   - новый,  ескі  - старый .

Меңгерілетін тапсырма 3 кезеңнен тұрады.

I кезең. Жеке жұмыс:  «Үйшік» әдісі.

2-тапсырма 16 бет.  Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаларды жаз.

1-топ. Менің көйлег...

Сенің көйлег...

Оның көйлегі...

2-топ.Менің жейде...

Сенің жейде...

Оның жейде...

 3-топ . Менің шалбар...

Сенің шалбар...

Оның шалбар...

4-топ. Менің бәтеңке...

Сенің бәтеңке...

Оның бітеңке...

Кері байланыс:  Сұрақ-жауап әдісі  арқылы.

II кезең. Жұптық жұмыс.

3-тапсырма. Ескі, жаңа сөздерін пайдаланып, диалог құрыңдар.

Кері байланыс: Шапалақ тәсілі арқылы.

Сергіту сәті.

III кезең. Топтық жұмыс.

 Әр топ өздеріне берілген көйлек пішінін  «дизайн» әдісі арқылы сәндеп, қорғайды.

Кері байланыс:  «Қос аяқ» тәсілі арқылы

Сабақтың мақсатымен танысады.

Өткен тақырыпты қайталау арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды.

 

Сөздік дәптерге жазады

 

 

 

 

Тақырыпты түсіну мақсатында оқулықтағы тапсырмаларды орындайды.

 

Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаларды жазып, үлестірмелі картчканы толтырады.

 

 

Кітаптан  3-тапсырманы орындап, диалог құрайды.

 

Балалар орындарынан тұрып сергіту сәтін жасайды

 

Ауызша түрде сәндеген көйлегін қорғайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд

 

 

«Үйшік» әдісі.  

 

 

 

 

 

 

Үлестірмелі қағаз. (карточка)

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сәнді көйлек үлгісі, шар, түрлі –түсті қағаздар, мата.

Сабақтың соңы

35-40мин

Бүгінгі сабақтан не түсіндік,  айту арқылы кім сабақты жақсы түсінгенін анықтаймыз.

 

 

 

жіп

             

 

 

 

 

 

 

 

 

Ашық сабақтың қорытындысы

       Қаңтардың 20 –сы күні 2 «Б»–сыныпта қазақ тілі пәнінен «Менің көйлегім жаңа» тақырыбы бойынша ашық сабақ өтті. Ашық сабақтың мақсаты: көйлек сөзін тірекке ала отырып, тәуелдік жалғауын меңгеру; жасалған жұмыс арқылы оқушылардың функцианалды сауаттылығын қалыптастыру.  Осы мақсатта көптеген әдіс- тәсілдер қолдандым. «Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс -тәсілдер» тренинг,топқа бөлу,  «кіржайғыш », «үйшік», «сұрақ-жауап»,  «шапалақ», «қос аяқ», «өрмекші торы» сынды әдістер мен тәсілдерді пайдаландым.

       Сабақтың сәтті тұстары да, сәтсіз тұстары да болды. Сәтті тұстары: ынтымақтастық атмосфера орнады, тақырыпты түсінді, үндемей отыратын оқушым сабақта жұмыс істей бастады, оқушылар өздерін топта бағалау парақшасы арқылы бағалай алды.

      Оқушылардың өздеріне сенімсіздігі, кей оқушының өз ойын еркін жеткізе алмауы - сабақтың сәтсіз тұсы болды.

      Жалпы, ашық сабақ жақсы деңгейде өтілді. Сабақ барысында қойылған басты мақсатымызға оқушылардың белсенді қатысуы арқылы жете алдық.

Жаңартылған күні: 03.02.2021 09:54
Құрылған күні: 03.02.2021 09:54

Текст