«Жолымбет №1 орта мектебі» ММ
Қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Менің көйлегім жаңа
Бөлім: |
Тәні саудың — жаны сау! |
Педагогтің аты-жөні: |
Рахат А Р |
Күні: |
20.01. 2021 жыл |
Сыныбы: 2« Б» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Менің көйлегім жаңа . (Тәуелдік жалғау) |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
2.1.2.1 күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздерден құралған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну. 2.1.3.1 тыңдаған мәтінге мұғалімнің көмегімен иллюстрация / суреттер /сызбалар, тыңдау және қарапайым сұрақтарға жауап беру. 2.1.5.1 тыңдау – көру материалындағы оқиғаларды түсіну,сұрақтар қою және сипаттау. |
Сабақтың мақсаты: |
Барлығы: Көйлек сөзін тірекке ала отырып, тәуелдік жалғауын меңгеру; Жасалған жұмыс арқылы оқушылардың функцианалды сауаттылығын қалыптастыру. |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті: |
Оқушының әрекеті: |
Бағалау: |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 5 мин |
Амандасу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды түгелдеу. «Шаттық шеңберіне» тұрғызып, «кіржайғыш» тәсілі арқылы ілініп тұрған суреттерді таңдау. Сол суреттер арқылы 4 топқа бөлу.
|
Амандасады.
«кіржайғыш » тәсілі арқылы топқа бөлінеді.
|
|
суреттер |
||
Сабақтың ортасы 5-35 мин |
Ұйымдастыру: -оқушылардың сабаққа қатысын тексеру; - сабақ мақсатымен таныстыру; Жаңа сөздер. Сөздікпен жұмыс жүргізу. Жейде – рубашка, шалбар - брюки, бәтеңке - ботинка, көйлек - платья, жаңа - новый, ескі - старый . Меңгерілетін тапсырма 3 кезеңнен тұрады. I кезең. Жеке жұмыс: «Үйшік» әдісі. 2-тапсырма 16 бет. Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаларды жаз. 1-топ. Менің көйлег... Сенің көйлег... Оның көйлегі... 2-топ.Менің жейде... Сенің жейде... Оның жейде... 3-топ . Менің шалбар... Сенің шалбар... Оның шалбар... 4-топ. Менің бәтеңке... Сенің бәтеңке... Оның бітеңке... Кері байланыс: Сұрақ-жауап әдісі арқылы. II кезең. Жұптық жұмыс. 3-тапсырма. Ескі, жаңа сөздерін пайдаланып, диалог құрыңдар. Кері байланыс: Шапалақ тәсілі арқылы. Сергіту сәті. III кезең. Топтық жұмыс. Әр топ өздеріне берілген көйлек пішінін «дизайн» әдісі арқылы сәндеп, қорғайды. Кері байланыс: «Қос аяқ» тәсілі арқылы |
Сабақтың мақсатымен танысады. Өткен тақырыпты қайталау арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды.
Сөздік дәптерге жазады
Тақырыпты түсіну мақсатында оқулықтағы тапсырмаларды орындайды.
Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаларды жазып, үлестірмелі картчканы толтырады.
Кітаптан 3-тапсырманы орындап, диалог құрайды.
Балалар орындарынан тұрып сергіту сәтін жасайды
Ауызша түрде сәндеген көйлегін қорғайды. |
|
Слайд
«Үйшік» әдісі.
Үлестірмелі қағаз. (карточка)
Сергіту сәті
Сәнді көйлек үлгісі, шар, түрлі –түсті қағаздар, мата. |
||
Сабақтың соңы 35-40мин |
Бүгінгі сабақтан не түсіндік, айту арқылы кім сабақты жақсы түсінгенін анықтаймыз. |
|
жіп |
|||
Ашық сабақтың қорытындысы
Қаңтардың 20 –сы күні 2 «Б»–сыныпта қазақ тілі пәнінен «Менің көйлегім жаңа» тақырыбы бойынша ашық сабақ өтті. Ашық сабақтың мақсаты: көйлек сөзін тірекке ала отырып, тәуелдік жалғауын меңгеру; жасалған жұмыс арқылы оқушылардың функцианалды сауаттылығын қалыптастыру. Осы мақсатта көптеген әдіс- тәсілдер қолдандым. «Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс -тәсілдер» тренинг,топқа бөлу, «кіржайғыш », «үйшік», «сұрақ-жауап», «шапалақ», «қос аяқ», «өрмекші торы» сынды әдістер мен тәсілдерді пайдаландым.
Сабақтың сәтті тұстары да, сәтсіз тұстары да болды. Сәтті тұстары: ынтымақтастық атмосфера орнады, тақырыпты түсінді, үндемей отыратын оқушым сабақта жұмыс істей бастады, оқушылар өздерін топта бағалау парақшасы арқылы бағалай алды.
Оқушылардың өздеріне сенімсіздігі, кей оқушының өз ойын еркін жеткізе алмауы - сабақтың сәтсіз тұсы болды.
Жалпы, ашық сабақ жақсы деңгейде өтілді. Сабақ барысында қойылған басты мақсатымызға оқушылардың белсенді қатысуы арқылы жете алдық.