Рухани-адамгершілік тәрбие-бұл тек мектепте ғана емес, сонымен бірге отбасында да білім беру және, атап айтқанда, тәрбие процесінің негізгі элементтерінің бірі.
Адамгершілік тәрбие-бұл адамның тұрақты және үйлесімді дамуын қамтамасыз ететін адамгершілік қасиеттерін, мінез-құлық қасиеттерін, дағдылары мен әдеттерін қалыптастыру, өмірге құндылық қатынасын тәрбиелеу процесі.
Баланың жеке басын адамгершілікке тәрбиелеу-мектептің маңызды міндеттерінің бірі. Адамгершілік тәрбие процесінде мектеп оқушыларда патриотизм, серіктестік сезімін, шындыққа белсенді көзқарасты, еңбек адамдарына деген терең құрметті қалыптастырады.
Моральдық әрекет-бұл басқаларға пайда әкелетін әрекет.
Оқушылардың адамгершілік тәрбиесі процесінде қалыптасатын негізгі негізгі адамгершілік қасиеттер:
адамгершілік сана, адамгершілік мінез-құлық, адамгершілік сезімдер.
Азғындық әрекеттер мемлекетті, халықты және жеке тұлғаны іштей бұзады, ал моральдық әрекеттер халықты күшейтеді, қоғамның денсаулығы мен бірлігіне ықпал етеді, адамды көтереді. Біздің әрқайсымыз осы әлемге не әкелетініне, оның болашағы мен халқының болашағына жауап береміз.
Тек дұрыс тәрбиеленген адамгершілігі жоғары адамдар ғана өмірді жақсартуға тырысады.